sobota, 18 listopada 2017

Rooms, Furniture & There is / There are

Kilka dni temu przeglądając posty na grupie Nauczyciele Języka Angielskiego na fb natknęłam się na cudowny plakat 'Our house'. Rysunek został wykonany przez Oskara- chłopca klasy 6. Nie mogłam przejść obok tego plakatu obojętnie, więc postanowiłam przygotować kilka ćwiczeń. Wszystkie materiały, które będziecie mogli pobrać nawiązują do rysunku.


      Ćwiczenia opierają się na powtórzeniu konstrukcji There is / There are oraz 
przyimków miejsca
Na pierwszych dwóch stronach znajdziecie zadania poruszające tematykę mebli. Stworzyłam między innymi krzyżówkę ;) Znajdziecie tutaj również takie ćwiczenia jak: True or False, Correct the mistakes. 

Ostatnie zadanie myślę, że w szczególności spodoba się uczniom :) Mowa tutaj o odbiciu lustrzanym, gdzie uczniowie będą mogli rozszyfrować polecenia za pomocą lusterka :) Każdy uczeń otrzymuje 10 karteczek z poleceniami. Na osobnej kartce zapisuje swoje odpowiedzi.

Wszystkie materiały możecie pobrać tutaj TUTAJ / DOWNLOAD HERE.

Na moim blogu dodawałam ostatnio grę GO FISH! zawierającą  pytania Is there...? / Are there...? oraz nazwy mebli. 

Enjoy ;)



2 komentarze:

  1. Dzięki , ale fajnie to wymyśliłaś, pozdr :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie praca Twojego zdolnego ucznia, te materiały nie powstałyby ;)

      Usuń